BUURTVERENIGING

APPEL-DRIEDORP

ER ZIJN NOG KAARTEN VOOR DE TONEELVOORSTELLING: BEL _06-51949155

70 jaar Buurtvereniging Appel-Driedorp

(video-film van Hans Braun)

(film start door na opening op het driehoekje rechts bovenin te klikken, het filmbeeld is te vergroten door op het vierkantje rechts onderin te klikken)

Buurtvereniging Appel - Driedorp is opgericht in 1949. Na ruim 70 jaar zijn wij nog steeds een actieve vereniging met enthousiaste leden van 18 tot ruim 80 jaar

Het doel van de vereniging is voornamelijk de saamhorigheid in de buurt in stand te houden en verder te vergroten. Dit doen we d.m.v. de organisatie van verschillende evenementen het jaar door. Zo is er een jaarlijkse bingo avond, een puzzelrit op 5 mei, de dauwtraptocht op Hemelvaartsdag, zomerspelen, een fietstocht voor jong en oud, de jaarlijks terugkerende seniorenrit en een schaats of andere sport avond. Kortom, voor ieder wat wils.

Naast het organiseren van leuke en sportieve evenementen staan wij als bestuur ook klaar om op te komen voor de belangen van onze buurt. Zo proberen we de buurt als zodanig leefbaar en veilig te houden. Hiervoor hebben we, wanneer nodig, contact met o.a. de gemeente Nijkerk, Rijkswaterstaat, RGV, enz. Op de jaarlijkse jaarvergadering worden dit soort punten besproken, maar natuurlijk is er ook gedurende het gehele jaar de mogelijkheid om het bestuur aan te spreken op verbeterpunten.

Op deze site vindt u naast de activiteitenkalender, ook een scala aan anekdotes, fotoreportages of een stukje historie. Natuurlijk kunt u zelf ook een bijdrage leveren om deze site zo actueel en interessant mogelijk te houden. Indien u iets bij kunt dragen aan de site horen we dat graag van u. U kunt altijd terecht bij één van de bestuursleden.

We hopen u met deze site een indruk te geven van onze vereniging. Op het moment hebben we ruim 300 leden en dat aantal willen we graag verder uitbreiden. Indien u woont in het gebied van de buurtvereniging of economisch gebonden bent, meldt u dan aan via deze site. Voor de contributie hoeft u het niet te laten, deze bedraagt bij automatische incasso € 4,50 per lid per jaar. (Bij andere vormen van betaling is dit

€ 7,50 per jaar)

Alle gezinsleden vanaf 18 jaar kunnen zich als lid aanmelden.