26 augustus: Zomer in Gelderland

Onze buurtschap doet dit jaar mee aan het televisieprogramma “Zomer in Gelderland” van Omroep Gelderland.

Dit is een tv-programma waarin een dorp of in ons geval buurtschap Appel-Driedorp centraal staat. Zo zullen wij ons middels een bonte parade presenteren tijdens de uitzending, zullen mooie plekjes getoond worden en doen we mee met een spel en een opdracht.

Dit alles staat te gebeuren op maandag 26 augustus a.s. Voor het uitvoeren van de opdracht begint de dag rond de klok van 09.00 uur en het zal eindigen met een live tv-uitzending van 18.15 tot 18.55 uur (bij de Appelgaard). Gedurende de dag zal Radio Gelderland live uitzenden vanaf de locatie (Basisschool de Appelgaard) Er zullen mensen uit Appel-Driedorp te gast zijn in de programma’s en leuke wetenswaardigheden over Appel-Driedorp worden verteld.

Iedereen is de hele dag welkom maar vooral om 18.00 uur willen wij zoveel mogelijk mensen zien, minimaal 300 personen moeten er dan geteld kunnen worden.

10 september: Uitstapje met leden van 65 jaar en ouder

12 oktober: Feestavond in de Belleman ter gelegenheid van het

70 jarig bestaan van onze buurtvereniging.