23 maart 2019: Opschoondag

Op zaterdag 23 maart is weer de Landelijke Opschoondag. Een dag om onze buurt op te schonen! Met zoveel mogelijk mensen willen we de buurt in om zwerfafval op te ruimen. Bij deze bent u hiervoor ook van harte uitgenodigd.

Om 9.00 uur staat de koffie klaar bij de fam. Top aan de Barneveldseweg 188. Aan het einde van de ochtend sluiten we af met een hapje (broodje) en een drankje.

Tot dan!

29 maart 2019: Bowlen voor kinderen (ong. 7-13 jaar)

Op vrijdag 29 maart aanstaande organiseren wij een kinderactiviteit. Dit is voor alle kinderen van onze leden, in de leeftijd van vijf tot vijftien jaar.

Deze gezellige avond staat gepland op vrijdag 29 maart.

Om 16.30 verzamelen wij op het plein van basisschool de Appelgaard, van waar we om 16.45uur zullen vertrekken richting Voorthuizen. In Voorthuizen aangekomen zullen wij wat eten en aansluitend een spelletje bowling spelen. Wij verwachten omstreeks 19.30uur weer terug te zijn. De kinderen worden thuisgebracht na afloop.

De kosten van deze activiteit bedragen €3,- per kind. Het eten, iets te drinken en bowling is hierbij inbegrepen.

Om mee te kunnen, moet je jezelf van te voren aanmelden. Dit kan via info@buurtverenigingappel-driedorp.nl . Doe dit vóór maandag 18 maart.

Deze activiteit zal alleen doorgaan bij voldoende aanmeldingen.

Wij hebben er zin in!

3 mei 2019:  Puzzelrit