• zaterdag 25 augustus: Kiek'n bie de buren

Een editie met weer nieuwe adressen om even te kiek’n, een rondje door onze gezellige buurt             te fietsen en een hapje/drankje doen op ons terras bij de Appelgaard. Kortom, het belooft een             leuke editie te worden, dus zet de datum vast op de kalender!

Keukenprinsen en -prinsessen opgelet: Tijdens deze editie van het “Kiek’n bie de buren” zal er           een  heuse appeltaartcontest zijn. Dit houdt in dat u een appeltaart kunt bakken, die dan door           een  vakjury beoordeeld zal worden. De lekkerste appeltaart zal de prestigieuze titel                             “MASTERBAKKER VAN APPEL” winnen met bijbehorende prijs!

Dus haal je receptenboek uit de kast en start met schillen, kneden en bakken. U heeft nog 2               maanden om uw masterrecept te verbeteren en te verfijnen.
        Succes!

• dinsdag 11 september: seniorenuitje

65 jaar of ouder?, dan bent u als lid van harte welkom om deel te nemen aan dit                                   verrassingsuitje!

• zaterdag 15 september: informatiebijeenkomst door de familie van Beuningen: toelichting van de bouwplannen en laten zien van de natuurontwikkeling. (Tijdstip en locatie volgen nog)

• maandag 17 september: (herhalingscursus) reanimatie

Deze cursus zal dit jaar worden betaald met geld dat is opgehaald met de Rabobank                           Clubkascampagne en zal voor de deelnemers dus gratis zijn.

NB; Er hangen nu 4 prachtige AED-apparaten in onze buurt, welke letterlijk van levensbelang             kunnen zijn. Dus kunt u reanimeren, maar heeft u een opfriscursus nodig, of was u nooit eerder           bij onze herhalingscursussen; schroom niet om jezelf aan te melden. Deze avond is voor al                 onze leden

• zaterdag 27 oktober:     struinen door Appel-Driedorp