Onze gezellige buurtschap Appel-Driedorp doet dit jaar mee aan het televisieprogramma “Zomer in Gelderland” van Omroep Gelderland.

Dit is een tv-programma waarin een dorp of in ons geval buurtschap Appel-Driedorp centraal staat. Zo zullen wij ons middels een bonte parade presenteren tijdens de uitzending, zullen mooie plekjes getoond worden en doen we mee met een spel en een opdracht.

Dit alles staat te gebeuren op maandag 26 augustus a.s. Voor het uitvoeren van de opdracht begint de dag rond de klok van 09.00uur en het zal eindigen met een live tv-uitzending van 18.15 tot 18.55 uur (bij de Appelgaard). Gedurende de dag zal Radio Gelderland live uitzenden vanaf de locatie (Basisschool de Appelgaard) Er zullen mensen uit Appel-Driedorp te gast zijn in de programma’s en leuke wetenswaardigheden over Appel-Driedorp worden verteld.

We kunnen het uiteraard niet alleen en het zou ook het leukste zijn om dit met veel mensen te doen:  Daarom vragen we jullie hulp!

We hebben een team van 10 personen  dat deze dag de verschillende opdrachten zal uitvoeren. Echter zijn deze opdrachten zó groot en moet er zoveel gebeuren, dat zij dit zeker niet alleen kunnen en hiervoor zoeken we mensen die graag mee willen helpen. Zo zijn we op zoek naar mensen die handig zijn, creatief zijn, muzikaal zijn (timmeren, lassen, schilderen, decoreren, catering, goede ideeën, knutselen  enz.) of gewoon willen helpen waar nodig. Kortom, je kunt ons altijd helpen! Lijkt het je leuk om deze dag mee te helpen, geef je dan snel op! Dit kan door een e-mail te sturen naar info@buurtverenigingappel-driedorp.nl of te bellen naar 06-54337943. Dit kan tot vrijdag 6 juli a.s.

Mocht je maar een deel van de dag beschikbaar zijn, kun je je ook zeker aanmelden! In dat geval kom je ons bijvoorbeeld alleen ’s middags helpen. Of misschien alleen bij de voorbereidingen.

Wanneer je jezelf aanmeldt of wanneer je nog twijfelt of je mee zult doen, laat het ons dan weten, want er komt nog een informatieavond voor belangstellenden met wat uitgebreidere uitleg en de gelegenheid tot het stellen van vragen en ook dan kun je jezelf nog opgeven!

Met het meedoen en het goed uitvoeren van de opdrachten kunnen we geld bijeen krijgen voor een goed doel. Ons goede doel is de nieuwe gemeenschapsruimte in de Appelgaard. Eén van de opdrachten die geld opbrengt is dat we tijdens de live uitzending met minimaal 300 supporters bij de Appelgaard zijn. Dat moet toch lukken. Zet je deze dag vast in je agenda? We rekenen dan op je aanwezigheid!

Ook staan wij natuurlijk open voor goede ideeën en suggesties. Samen zijn wij Appel-Driedorp en zo willen we ons presenteren!