Plattegrond downloaden, klik HIER

Uitgebreide deelnemerslijst downloaden, klik HIER

( het downloaden kan enkele seconden duren)

Wie bakt de lekkerste appeltaart van Appel-Driedorp?

Dat is de vraag die het bestuur van Buurtvereniging Appel-Driedorp al geruime tijd bezighoudt… Daarom leek het een goed idee om dit eens uit te zoeken!

Er wordt momenteel een vakkundige jury samengesteld die zal bestaan uit ervaringsdeskundigen én liefhebbers van appeltaart. Zij zullen de (anonieme) appeltaarten beoordelen op smaak en uiterlijk. Hiervoor zullen zij punten geven en de taart met de meeste punten wint de Appeltaartcontest!

Hoe kunt u meedoen?

Dat is heel eenvoudig. U bakt een appeltaart en komt deze bij de Appelgaard brengen op zaterdag 25 augustus tussen 08.30uur en 09.00 uur.

Dit mag een Appel-kruimeltaart zijn, een traditionele appeltaart, een appeltaart met rozijnen en walnoten of welke variant ú graag bakt. Zolang het hoofdingrediënt maar appel is, het een deegbodem heeft en met behulp van een springvorm wordt gebakken. (dit om te voorkomen dat we spreekwoordelijke appels met peren moeten gaan vergelijken).

Mocht u hierover nog vragen hebben, dan kunt u altijd mailen naar: info@buurtverenigingappel-driedorp.nl of bellen naar Marijke van Mispelaar: 06-54337943